Company

Natick, MA, USA abril 14, 2020

Cognex Launches Most Reliable Inline Barcode Verifier

DataMan 475V ensures quality compliance for every code without slowing down production

Cognex Corporation (NASDAQ: CGNX), the leader in industrial machine vision, announces the launch of its DataMan® 475 Inline Barcode Verifier (475V). Providing contract-compliant assurance in adherence with the International Organization for Standardization (ISO), this high-speed system delivers the most reliable code verification and quality reporting for 1D, 2D, and direct part mark (DPM) codes.

“Barcode verification is critical for ensuring high code quality throughout the supply chain, preventing product waste, chargebacks, and loss of customers,” said Carl Gerst, Cognex Senior Vice President and Business Unit Manager of Identification Products. “The DataMan 475V automates barcode verification, bringing quality assurance out of the lab and into production.”

The DataMan 475V is packed with precision optics, powerful lighting, robust grading algorithms, and a high-resolution camera to capture and grade even the most difficult codes. The system uses DataMan’s acclaimed high-speed, multi-core processing engine to ensure ISO compliance—the gold standard of code quality—at production line speeds.

When code quality drops, users can now get immediate feedback to quickly identify printing and process control issues, as well as diagnostic tools needed to correct them. Combined with advanced data delivery capabilities, the DataMan 475V ensures informative, repeatable results for a range of industries including automotive, medical device, consumer products, pharmaceutical, and logistics.

For more information, visit www.cognex.com/dataman-475V or call 1-(855) 4-COGNEX.

Sobre a Cognex Corporation

A Cognex Corporation projeta, desenvolve, fabrica e vende uma ampla gama de produtos baseados em imagem, que usam técnicas de inteligência artificial (IA) que dão a eles uma habilidade quase humana para tomar decisões sobre o que eles “veem”. Os produtos da Cognex incluem sistemas e sensores de visão e leitores de código de barras, usados em fábricas e centros de distribuição em todo o mundo, eliminando erros de produção e de remessa.

A Cognex é líder mundial no setor de sistemas de visão, tendo entregue mais de 3 milhões de produtos baseados em imagem, representando mais de $ 8 bilhões em receita acumulada, desde a fundação da empresa em 1981. Com sede em Natick, Massachusetts, EUA, a Cognex tem escritórios e distribuidores localizados nas Américas, Europa e Ásia. Para detalhes, visite a Cognex on-line em www.cognex.com.

ACESSE O SUPORTE E TREINAMENTO DE PRODUTOS E MAIS

Junte-se ao MyCognex

TEM ALGUMA PERGUNTA?

Os representantes da Cognex estão disponíveis em todas as regiões do mundo para ajudar com as suas necessidades de visão e leitura industrial de códigos de barras