FOR IMMEDIATE RELEASE

NATICK, MA diciembre 13, 2007

Cognex In-Sight Vision Sensors Selected by Chinese Packaging Company

NATICK, MA, December 13, 2007--Cognex Corporation (NASDAQ: CGNX) announced today that it has received two orders totaling nearly $200,000 from a large Chinese manufacturer of cartons and other packaging for the consumer products industry.

The company, based in Shenzhen, China, will use Cognex In-Sight® vision sensors on high-speed packaging lines to inspect cartons and other consumer packaging materials for defects such as bubbles, creases, missing seals, and printing errors.

“This sale is particularly significant for Cognex because it was a key account we took away from an entrenched competitor,” said Dr. Robert Shillman, Cognex Chairman and CEO. “We are starting to gain some traction for our MVSD products in China, especially with machine builders for the packaging industry.  We’ve already closed four of the top 10 packaging machine builders in China, and we believe there’s great potential there for more high-volume orders.”

Contact:
Robin Pratt
Sr. Manager, Corporate Communications
Cognex Corporation
Telephone: (858) 350-5065
Email: robin.pratt@cognex.com

Acerca de Cognex Corporation

Cognex Corporation diseña, desarrolla, fabrica y comercializa una amplia variedad de productos basados en imágenes que emplean técnicas de inteligencia artificial (IA) para tomar decisiones basándose en lo que observan. Los productos de Cognex incluyen sistemas y sensores de visión artificial y lectores de código de barras que se utilizan en fábricas y centros de distribución de todo el mundo para prevenir y eliminar errores en los procesos de producción y envío.

Cognex es el líder mundial en la industria de la visión artificial, ya que ha vendido más de 2 millones de productos basados en imágenes, lo que representa ingresos acumulados por más de $7 mil millones de dólares desde la fundación de la compañía en 1981. Además de sus oficinas principales en Natick, Massachusetts, EE. UU., Cognex también tiene oficinas y distribuidores en América, Europa y Asia. Para mayor información, visite Cognex en línea en www.cognex.com

ACCESO A ASISTENCIA Y CAPACITACIÓN PARA PRODUCTOS Y MÁS

Únase a MyCognex

¿Tiene alguna pregunta?

Los representantes de Cognex están disponibles en todo el mundo para respaldar sus necesidades de visión y de lectura de códigos de barras industriales.