Cognex Company Logo on Building

NATICK, Mass. USA octubre 26, 2020

Cognex Adds Color Imaging to the In-Sight® D900 Deep Learning Vision System

Quick, easy, and cost-effective automation for complex in-line inspections

Cognex Corporation (NASDAQ: CGNX), the leader in industrial machine vision, introduces the In-Sight® D900 Color. Featuring Cognex’s deep learning software inside an In-Sight industrial-grade smart camera, the D900C solves a broad range of complex in-line inspection applications where color imaging is an essential component.

“Color is an important distinguishing feature for many assembly verification and defect detection applications,” said Carl Gerst, Senior Vice President of Vision and ID Products at Cognex. “The In-Sight D900C furthers Cognex’s mission to expand the range and breadth of inline inspections that can now be automated quickly, easily, and more cost-effectively.”

Combining the self-learning ability of a human inspector with the robustness and consistency of a vision system, the In-Sight D900C expands the limits of what can be inspected in factory automation. The system, which can be setup using a small number of image samples, leverages Cognex’s familiar and easy-to-use spreadsheet platform and does not require a PC or deep learning expertise to deploy.

The In-Sight D900C is ideal for automating color dependent inspection applications across a range of industries including automotive, consumer electronics, consumer products, packaging, food and beverage, medical devices, and logistics.

For more information, visit www.cognex.com/D900 or call 1-(855) 4-COGNEX.

Acerca de Cognex Corporation

Cognex Corporation diseña, desarrolla, fabrica y comercializa una amplia variedad de productos basados en imágenes que emplean técnicas de inteligencia artificial (IA) para tomar decisiones basándose en lo que observan. Los productos de Cognex incluyen sistemas y sensores de visión artificial y lectores de código de barras que se utilizan en fábricas y centros de distribución de todo el mundo para prevenir y eliminar errores en los procesos de producción y envío.

Cognex es el líder mundial en la industria de la visión artificial, ya que ha vendido más de 2 millones de productos basados en imágenes, lo que representa ingresos acumulados por más de $7 mil millones de dólares desde la fundación de la compañía en 1981. Además de sus oficinas principales en Natick, Massachusetts, EE. UU., Cognex también tiene oficinas y distribuidores en América, Europa y Asia. Para mayor información, visite Cognex en línea en www.cognex.com

ACCESO A ASISTENCIA Y CAPACITACIÓN PARA PRODUCTOS Y MÁS

Únase a MyCognex

¿Tiene alguna pregunta?

Los representantes de Cognex están disponibles en todo el mundo para respaldar sus necesidades de visión y de lectura de códigos de barras industriales.